אירוע רב רושם בפתיחת "מרפאת הגליל" של מכבי בכרמיאל

עפר גדנקן No Comments on אירוע רב רושם בפתיחת "מרפאת הגליל" של מכבי בכרמיאל

רבני העיר הודו למוביל השירות של מכבי בעיר – ר' מאיר גרוס, על עזרתו בכל שעה למען הכלל והפרט, כשהכל נעשה בשיתוף עימם ובעצתם. מרפאת הגליל ממוקמת בלב השכונה של קהילת הישיבה בעיר, ותציע שירותי רפואה במגוון תחומים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזה תקופה ארוכה שמכבי מובילה את מדיניות שירותי בריאות במרחק עגלה, ובהתאם לצרכים הנדרשים מקימה מרפאות ומרכזים רפואיים לרווחת החברים.

באירוע רב רושם, בהשתתפות רב העיר הגאון רבי אברהם צבי מרגלית שליט"א, רב 'קהילת הישיבה' הגאון הרב יקותיאל פישל שליט"א, ראש מחוז צפון במכבי גב' סטלה קריוף, הנהלת המחוז והמרחב במכבי, מנהל המגזר החרדי במכבי ר' בן ציון פדר, ראש עיריית כרמיאל מר משה קונינסקי, סגן ראש העיר ר' פנחס סירוקה, אישי ציבור ותושבים, נחגגה פתיחתה של 'מרפאת הגליל' הממוקמת בלב השכונה בכרמיאל, שתשרת את תושבי השכונה שייהנו משירותי בריאות איכותיים בהתאמה תרבותית ובמרחק עגלה.

רב העיר הגאון רבי אברהם צבי מרגלית שליט"א נשא דברים באירוע ואמר "כבר בכניסתה של מכבי לכרמיאל לפני שנים רבות, היא הייתה קשובה לצרכי הקהילה. אני מעריך מאוד את פעילותה של מכבי שמציעה שירותים רפואיים בהתאמה מדויקת לקהילה. כאן המקום להודות למוביל השירות של מכבי בעיר ר' מאיר גרוס, שעושה עבודת קודש במשך כל השנה, בהיותו קשוב לכל צורך ועזרה בכל עת ובכל שעה".

רב 'קהילת הישיבה' הגאון הרב יקותיאל פישל שליט"א אמר: "חשוב לי להודות למכבי על פתיחתה של המרפאה בתוך השכונה שלנו, ובכך לשרת את חברי מכבי במרחק קצר מהבית, כשכל השירותים הניתנים הינם בהתאמה מדויקת גם לחברי הקהילה".

ראש עיריית כרמיאל מר משה קונינסקי אמר באירוע: "אני שמח שמכבי יוזמת ומפתחת את שירותי הרפואה בעיר. אנו בעירייה תמיד נמשיך לעמוד לצידה של מכבי שעושה עבודה נפלאה לחברי מכבי בכרמיאל, ונמשיך בשיתוף פעולה מלא כדי לחזק את שירותי הבריאות בכרמיאל".

ראש מחוז צפון במכבי גב' סטלה קריוף מסרה: "מכבי מובילה את מדיניות שירותי הבריאות במרחק עגלה וברפואה מותאמת אישית. אני שמחה עם פתיחתה של המרפאה בלב השכונה בכרמיאל, שתשרת את כלל חברי מכבי בסטנדרט הבריאות הגבוה בישראל".



0 תגובות